Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit in de originele onbeschadigde verpakking.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via het lokale postkantoor kan je je bestelling verzenden (hiervoor gelden de pakketprijzen, €7,25 per pakket)

Het pakket mag naar

Het Geurmeisje

Casembrootstraat 17

1972CA IJmuiden

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Het retourneren van onze producten is ongeveer €7,25 per pakket (normale post nl prijzen).

 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje.

 

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. [Stuur je het hele pakket terug, dan betalen we ook de leveringskosten terug, tenzij je bij bestellen voor een duurdere leveringswijze hebt gekozen.] Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 5 dagen verwerken.

 

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@hetgeurmeisje.nl

Welke producten kan ik niet retourneren?

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunnen worden teruggestuurd omdat de verzegeling is verbroken.

Hieronder vallen de producten van Shampoobar.

  • Cadeaubonnen en -kaarten.